بجنورد؛

برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب 24آذر ماه جاری در خراسان شمالی افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در نشست خبری گفت : این نمایشگاه 10صبح چهارشنبه هفته جاری با حضور صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد وحجت الاسلام یعقوبی امام جمعه بجنورد در مصلی بجنورد افتتاح و 29آذز ماه نیز به کار خودپایان می دهد.

حسین فرخنده افزود:در این نمایشگاه مردم می توانند از تخفیف 30درصدی خرید کتاب بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در 180غرفه و 330ناشر و 37هزار عنوان کتاب در حوزه های پزشکی، روان شناسی، کودک و نوجوان ،حقوق ،کشاورزی، کمک درسی و غیره برگزار خواهدشد.

وی با اشاره به برآورد 180میلیون تومانی هزینه برای نمایشگاه افزود:این نمایشگاه به لحاظ تعداد ناشر و همچنین مکان برگزاری بزرگترین نمایشگاه در بین نمایشگاه های برگزار شده در استان است.

گفتنی است:حضور مهدکودک ها و مدارس و اجرای شب شعر نشست های ایده یابی و آموزش کتابداران و غیره از جمله برنامه های جنبی است که در نمایشگاه اجرا می شود.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان و دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه کتاب نیز در این نشست افزود:350میلیون تومان بن الکترونیکی خرید کتاب چاپ شده که در صورت استقبال بیشتر امکان چاپ مجدد بن وجود دارد.

رضایی خاطرنشان کرد : زمینه حضور 13ناشر استانی نیز در غرفه های رایگان فراهم شده است و همچنین غرفه سرای اهل قلم نیز برای معرفی آثار نویسندگان در نظرگرفته شده است.

این نمایشگاه از 24آذر به مدت 9روز در مصلی بجنورد برگزار می شود و علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت 9تا 12 و عصرها ازساعت 16تا 21 از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.