اردبیل؛

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به سفر نتانیاهو به باکو

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی به سفر بنیامین نتانیاهو به باکو با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این تجمع خطاب به سران باکو گفت: بهتر است در شناسایی دوستان و دشمنان خود بازبینی کنید.

گودرز صادقی افزود: چه دلیلی باعث شده است که مسئولان این کشور تا این حد فراموش کار باشند که حمایت ها و کمک های چندین و چند ساله برادرانه ایران در تمامی عرصه ها به ویژه در جبهه های نبرد قره ‌باغ را از یاد برده اند و اکنون دست دوستی به سمت رژیم غاصب کودک‌کشی که به صورت علنی مسلمانان را دشمن خود می‌داند دراز می‌کنند.

وی افزود: دشمن پنداری آذربایجان از کشورهای برادر و دوست خود، این رژیم را قطعا منزوی ‌تر خواهد کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: خداوند به صراحت در آیات ۱۲۰ سوره بقره و ۵۱ سوره مائده فرموده است که یهودی ها را به دوستی خود برنگزینید و هشدار داده است که یهودیان فقط در صورتی از شما راضی خواهند بود که به دین آنان درآیید و لاغیر.

حجت‌الاسلام سیف الله مدبر خطاب به سردمداران جمهوری آذربایجان گفت: بیش از ۹۰درصد از مردمان کشور شما را مسلمانان شیعه شکل داده است، با ترتیب دادن چنین سفرهایی بیش از این بین خود و ملتتان فاصله نیندازید و آبروی جمهوری آذربایجان را بین ملت های مسلمان نریزید.

وی افزود: حمایت و سرمایه گذاری هنگفتی که رژیم غاصب صهیونیستی در این کشور انجام داده است، از روی دلسوزی و مراودات مرسوم در جهان نیست، بلکه در پشت آن نیات شوم و تسخیر این کشور در جهت نیل به اهداف خود نهفته است.

در پایان این مراسم قطعنامه ‌ای که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه محقق صادر شده بود، قرائت شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.