سمنان;

دستگیری یکی دیگر از عوامل حادثه قطار سمنان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت : یک نفر دیگراز عوامل و مقصران مرکز کنترل راه آهن شمال شرق(۱) مرتبط با حادثه قطار مسافربری ایستگاه هفتخوان بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حیدر آسیابی با بیان اینکه یک نفر در ادامه رسیدگی به پرونده حادثه قطار مسافربری دستگیر شد که تعداد آنان با چهار عوامل قبلی دستگیر شده به پنج نفر رسیده است، ابراز داشت: این افراد در زمان حاضر برای انجام تحقیقات مقدماتی و رسیدگی به پرونده در اختیار دستگاه قضایی استان قرار دارند و بازداشت هستند.
وی در خصوص شایعه آزادی چهار عوامل مرکز کنترل راه آهن که در هفته های اول این حادثه دستگیر و در بازداشت بسر می بردند نیز افزود: با توجه به اینکه پرونده حادثه قطار در حال تکمیل و تحقیقات مقدماتی است بحث آزادی این افراد تکذیب می شود.
دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان همچنین گفت: نظریه کمیسیون عالی سوانح دارای اهمیت زیادی است و تا این ساعت به استان ارسال نشده است.
گفتنی است ، حادثه قطار ایستگاه هفت خوان بر اثر برخورد دو رام قطار مسافربری در روز پنجم آذرماه۹۵ به کشته و زخمی شدن ۱۴۵هموطن انجامید.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۷:۴۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۵
مقصر اصلی کسی است که سیستم های معیوب یا تقلبی خریده و نصب کرده که در 18ماه 4000 بار اخطار دروغ داده و شده چوپان دروغگو و کسی حرفش را اخطارش را جدی نمی گرفت
آخرین اخبار