درخشان:

الهلال عربستان رقیب اصلی پرسپولیس است/اعمال نفوذ عرب ها مانع میزبانی ایران می شود

سرمربی سابق تیم پرسپولیس گفت:تیم الهلال عربستان حریف اصلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست با این حال پرسپولیس توانایی غلبه بر تیم الهلال را دارد.

حمید درخشان درباره گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهارکرد:به نظرم پرسپولیس در گروه سختی قرار دارد. البته دوره قبل هم حریفان پرسپولیس قدرتمند بودند اما در نهایت سرخپوشان توانستند به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابند. 

وی درباره اینکه پرسپولیس باید در زمین بی طرف برابر تیم الهلال عربستان قرار بگیرد،بیان کرد:مسئولان فدراسیون فوتبال باید تلاش کنند که بازی با نماینده عربستان در محل مناسب برگزار شود تا پرسپولیس بتواند از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد. 

درخشان درباره تلاش فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی با نمایندگان عربستان در ایران گفت: اگر این اتفاق رخ بدهد برای نمایندگان کشورمان بهترین فرصت است که با قدرت برابر حریفان خود حاضر شوند. به نظر بعید است که نمایندگان کشورمان در ایران از نمایندگان عربستان میزبانی کنند چرا که عرب ها همواره در تصمیم گیری ها اعمال نفوذ می کنند و اجازه این کار را نمی دهند. 

سرمربی سابق تیم پرسپولیس درباره عملکرد الهلال عربستان عنوان کرد:تیم الهلال قدرتمند است و سابقه چند قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد اما پرسپولیس تیم منضبط و خوبی است که پتانسیل شکست این تیم عربی را دارد. 

وی درباره ارزیابی اش از تیم الریان قطر تصریح کرد: تیم قطری از سطح کیفی بالایی برخوردار است اما این تیم توان مقابله با پرسپولیس را ندارد. به طور حتم تیم الهلال عربستان حریف اصلی سرخپوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا است. 

درخشان درباره بازی پلی آف بین نماینده امارات با برنده الوحده اردن و بنگلور هند اظهار کرد: به طور حتم شانس تیم اماراتی برای حضور در مرحله گروهی نسبت به دو تیم دیگر بیشتر است. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره حریفان سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم بقیه تیم های ایرانی با قرعه آسان تری نسبت به پرسپولیس روبرو هستند. 

وی در مورد شانس پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی بیان کرد:پرسپولیس در این دوره شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد. این تیم منسجم تر نسبت به فصل گذشته است و مشکلات مالی هم ندارد. همچنین مسئولان پرسپولیس پیگیر اقدامات لازم برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا  هستند.

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس برای موفقیت برابر حریفان آسیایی خود نیاز به تقویت دارد و چند بازیکن باید در نیم فصل جذب کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار