کاشانی:پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا دارد/میزبانی در کشور بی طرف اهمیت ندارد

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: تیم ما با ثبات مدیریتی توانایی قهرمانی در آسیا دارد.

کاشانی:پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا دارد/میزبانی در کشور بی طرف اهمیت نداردجعفر کاشانی درباره حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: همه تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند هستند و تیم ضعیفی در این رقابتها وجود ندارد به هر حال پرسپولیس برای حضور مقتدرانه در این رقابتها باید برنامه ریزی اصولی داشته باشد. 

وی درباره شانس پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم پرسپولیس شایستگی لازم برای صعود از مرحله گروهی دارد. همچنین تیم ما با ثبات مدیریتی توانایی قهرمانی در آسیا دارد. 

کاشانی درباره احتمال برگزاری بازیهای پرسپولیس و الهلال عربستان در کشور ثالث عنوان کرد: این موضوع خنده دار است که عربها حاضر به بازی در ایران نیستند، به هر حال میزبانی در کشور بی طرف زیاد مهم نیست چرا که تیم ما در خارج از خانه هم قدرتمند ظاهر می شود.  

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: جلسه کمیته فنی بابت تقویت تیم در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود تا حضوری مقتدرانه در این رقابتها داشته باشیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار