هادی عامری: مسیر امدادی تروریست‌های داعش با سوریه مسدود شد/ پیروزی نزدیک است

دبیرکل سازمان بدر عراق اعلام کرد تمام مسیر‌های امدادی گروه تروریستی داعش با سوریه مسدود شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سومریه نیوز، هادی عامری، دبیرکل سازمان بدر عراق، اعلام کرد: آزادی غرب نینوا تا مرزهای سوریه به شکل کامل، به زودی محقق می شود و به مردم این منطقه بشارت می‌دهیم که پیروزی بسیار نزدیک است.

وی همچنین اعلام کرد: تمام راه های امدادی تروریست های داعش با سوریه، علی رغم فشار این گروه تروریستی برای بازپسگیری این راه ها، مسدود شده است.

دبیرکل سازمان بدر افزود: تروریست های داعش که با حمله شبانه قصد باز پس گیری این راه های امدادی را داشتند، با مقاومت نیروهای بسیج مردمی این منطقه مواجهه شدند و تلاششان ناکام ماند.

عامری همچنین تاکید کرد: تروریست های داعش به تشویش اذهان عمومی عشایر استان انبار درباره نیروهای بسیج مردمی پرداخته اند، اما این دروغ ها به محض رسیدن این نیروها به مناطق عشایر نشین و استقبال گرم عشایر از آنها نشان می دهد که تروریستها تنها برای ترساندن مردم به نشر اکاذیب متوسل شده اند. 

وی با تاکید بر اینکه پیشروی عملیات «نینوا می آییم»، ناامیدی را دل تروریست ها شعله ور کرده است گفت: عملیات نیروهای عراقی همچنان ادامه دارد و به زودی تروریست های داعش را محاصره می کنیم.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار