کرمانشاه؛

برگزاری پيش رويداد استارتاپ دانشگاه رازي

اولين پيش رويداد استارتاپ دانشگاه رازي با رويكرد تخصصي ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛افشين بهرامي فريادرس سرپرست مركز آموزش علمي كاربردي ميراث بيستون، در مراسم پیش رویداد استارتاپ که در سالن آمفی تئاتر هتل پارسیان برگزار شد، به تبيين جايگاه ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي در استان كرمانشاه پرداخت.


محمد جوشقاني معاون پژوهش و فناوري دانشگاه رازي، از برگزاري رويدادهاي استارتاپ با رويكردهاي تخصصي توسط دبيرخانه استارتاپ دانشگاه حمايت كرد و برگزاری كمي و كيفي اين رويدادها را در تقويت اكوسيستم كارآفريني در استان و كمك به حل معضل بيكاري بسيار موثر دانست.

 سمیه حيدري معاون سرمايه گذاري و جذب منابع، اداره كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي نیز حمايت اداره كل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي را از سومين رويداد كارآفريني استارتاپ دانشگاه رازي اعلام داشت و ابزار اميدواري كرد: برگزاري چنين رويدادهايي بتواند در تقويت فرهنگ كارآفريني در استان و ايجاد فضاي ايده پردازي در موضوعات مطروحه تاثير گذار باشد. 
 
 مهدي طلايي مدير رويداد كارآفريني استارتاپ دانشگاه رازی نیز رسما خبر شروع فرآيند اجرايي و راه اندازي لينك ثبت نام سومين رويداد كارآفريني استارتاپ دانشگاه رازي با رويكرد ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي را اعلام كرد.

 در انتها این پيش رويداد، 37 ايده از طرف شركت كنندگان مطرح شد و صاحبان سه ايده برتر، كد تخفيف ورود به رويداد اصلي را دريافت كردند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.