مشهد؛

واژگونی پراید 2 کشته و یک مجروح برجای گذاشت

واژگونی یک دستگاه پراید در شهرستان خواف دو کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

واژگونی پراید 2 کشته و یک مجروح برجای گذاشت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت: این حادثه درمحور روستایی "نیاز آباد -سنگان" روی دادکه با اعلامبه مرکز 110 و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ قربانعلی قربانی افزود: در بررسی های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پراید با سه سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه راننده 36 ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و همسر 34 ساله و فرزند 6 ماهه اش به شدت مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان 22 بهمن خواف منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خواف تصریح کرد: متاسفانه همسر راننده نیز به علت شدت صدمات وارده با وجود تلاش تیم پزشکی در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خواف خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت سانحه را بی احتیاطی راننده پراید به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

وی با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از شهروندان خواست ضمن رانندگی با رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز و انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه خودداری تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار