اصفهان؛

گشایش کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار در اصفهان

سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار با حضور محققان، استادان دانشگاه و صاحبنظران حوزه مهندسی صنایع و مدیریت در اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر علمی سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع به تاریخچه برگزاری این رویداد علمی اشاره کرد و گفت: کنفرانس مهندسی صنایع و مدیریت پایدار در دو سال گذشته بصورت ملی برگزار شد.
سید مهدی همایونی افزود: کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار (IESM'16) برای سومین سال به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان و با هدف برقراری ارتباط بین پژوهشگران و اندیشمندان این حوزه در شهر اصفهان به مدت دو روز در محل سالن‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان برگزار می شود.
همایونی با اشاره به مهمترین برنامه های این کنفرانس گفت: انتشار جدیدترین پژوهش‌های انجام گرفته در زمینه‌های مرتبط با مهندسی صنایع، گردهمایی و هم‌افزایی پژوهشگران این حوزه، برگزاری مسابقه برترین پایان‌نامه‌ مرتبط به موضوع پایداری (در دو سطح کارشناسی ارشد و دکتری) و انتشار نتایج مقالات منتخب کنفرانس در مجلات معتبر است.
دبیر علمی سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار گفت: 240 مقاله در 6 ماه گذشته به دبیرخانه کنفرانس رسیده که از این تعداد 130 مقاله حدود 45 درصد آنها توسط کمیته داوران پذیرفته شده است.
وی افزود: از مجموع مقالات پذیرفته شده 116 مقاله بصورت نهایی ثبت نام کردند و 89 مقاله بصورت شفاهی ارائه خواهد شد و امروز بعدازظهرو فردا 16 جلسه ارائه مقاله برگزار خواهد شد.
همایونی گفت: تمام مقالات ارائه شده توسط کمیته داوران بررسی و امتیاز دهی خواهد شد که از بین این مقالات هفت مقاله برتر در مراسم اختتامیه معرفی خواهد شد.
وی افزود: 27 مقاله نیز به صورت پوستر و مجزا بررسی و یک پوستر به عنوان پوستر برتر انتخاب و معرفی خواهد شد.
دبیر علمی سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار گفت: لجستیک و مدیریت زنجیره تامین پایدار، برنامه ریزی تولید و زمان بندی تولید، مدیریت پروژه، نگهداری تعمیرات و قابلیت اطمینان، آموزش مهندسی، مهندسی ارزش و مهندسی سلامت از محورهای اصلی این سمینار محسوب می شود.
وی گفت: سخنرانان اصلی این همایش دکتر شاهین،استاد تمام دانشگاه اصفهان، دکتر توکلی مقدم استاد تمام دانشگاه تهران، دکتر هادی استاد تمام دانشگاه آزاد اصفهان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه هستند.
وی گفت : همچنین پرفسور دوبر استاد دانشگاه آلمان نیز سخنرانی سخنرانی خود را به صورت ویدئویی ارائه می کند.
همایونی گفت: پروفسور زکی ساری از کشور الجزایر،پروفسور فلاح الزبید اهل عراق و استاد دانشگاه بریتانیا، پروفسور روزلا کاستلانو از ایتالیا و پولینا آلنشنکوا از روسیه ، به عنوان میهمان های اصلی این کنفرانس مقالات خود را ارائه خواهند کرد.
رئیس دانشگاه آزاد واحد لنجان نیز دراین همایش گفت: مدیریت پایدار مفهومی نوین است که ناظر بر توسعه یافتگی در اجتماعی ایمن و محیط زیستی ایمن است.
دکتر سید حمیدرضا صادقیان افزود: در چنین محیطی آموزش نیروی انسانی به عنوان متوازن کننده صنایع و سازمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
صادقیان با بیان اینکه این کنفرانس تا کنون دوبار در سطح ملی برگزار شده است،گفت: امیدواریم برگزاری سومین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار موجب اعتلای بیش از پیش نام ایران در جهان شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.