مشهد؛

پیروزی در حلب تکمیل پیروزی های جنگ غزه و ایستادگی مردم یمن

پیروزی جبهه مقاومت در حلب تکمیل پیروزی های جنگ غزه و ایستادگی مردم یمن بود

پیروزی در حلب تکمیل پیروزی های جنگ غزه و ایستادگی مردم یمن

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیخ نعیم قاسم که به مشهد سفر کرده است در دیدار با مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود:محور مقاومت توانست بسیاری از مناطق حلب را آزاد کند که هنوز اندکی از خیابان های این شهر باقیمانده که با لطف خداوند در اسرع وقت آزاد خواهد شد.

اوگفت: اینها همه فقط با اتحاد بین ارتش سوریه و برادران ایرانی و حزب الله و کمک های روسیه به ارتش سوریه انجام شد

قائم مقام دبیر کل حزب الله لبنان با تاثیر گذار بودن بازپس گیری حلب گفت:این پیروزی الهی از یک سو باعث خواهد شد که سوریه قدرتش را دوباره به دست بگیرد و از سوی دیگر ارتباط مردم با ارتش این کشور تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

او درادامه گفت:محور مقاومت ، محور بسیار فعال و موثری است ودرحقیقت اینکه حزب الله توانست به عنوان یکی از جبهه های مقاومت، اسرائیل را از لبنان خارج کند اعتماد به نفس و قدرت معنوی را به مردم فلسطین باز گرداند تا بتوانند علیه اسرائیل مقاومت کنند وپیروزی در غزه را رقم بزنند.

شیخ نعیم قاسم گفت:استقامت وپایداری امروز مردم سوریه که منجر به پیروزی در حلب شد بر جنگ ظالمانه عربستان سعودی علیه مردم مظلوم یمن تاثیر گذار خواهد بود.

مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی هم در این دیدار با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در حلب گفت:پیروزی های روز افزون جبهه مقاومت ، استکبار در منطقه خاور میانه را با چالش روبه رو کرده است.

محسن نصر پور با اشاره به توانمندی ها وظرفیت های صدا وسیما خراسان رضوی افزود:مشهد الرضا بعنوان قطب فرهنگی ومعنوی مسلمانان فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ جبهه مقاومت در پاسداری از ارزش های ائمه معصومین(ع) است.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار