مشهد؛

پایان دومین جشنواره سراسری نوای رضوی دانشگاهیان

دومین جشنواره سراسری نوای رضوی دانشگاهیان با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد.

پایان دومین جشنواره سراسری نوای رضوی دانشگاهیانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دومین جشنواره سراسری نوای رضوی دانشگاهیان که  در قالب چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به میزبانی مجتمع آموزش عالی گناباد آغاز شده بود ظهر امروز با معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد.
دبیر این جشنواره گفت: برگزاری این جشنواره ها فرصت مغتنمی است تا با استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها، فرهنگ و معارف رضوی را در نسل دانشگاهی و جوان کشور به عنوان آینده سازان ایران اسلامی گسترش دهیم.
رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد افزود: در دومین دوره جشنواره نوای رضوی فرهنگیان  ۳۹ گروه از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور آثار خود را در بخش های سرود، همخوانی و تواشیح به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که 19 گروه موفق شدند به بخش نخست داوری راه یابند.
دکتر حسین نجاری اظهار داشت: پس از انجام داوری بخش نخست،  ۱۱ گروه جواز ورود به مرحله پایانی را کسب کردند که 23 و 24 آذر در محل سالن آمفی تاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به رقابت پرداختند.
نجاری افزود : در مرحله نهایی این جشنواره گروه‌های تواشیح انوار الزهرا از دانشگاه علمی و کاربردی خلیج‌ فارس استان خوزستان، حضرت ولی‌عصر (عج) از دانشگاه علوم پزشکی قم و دانشگاه شهید مدنی تبریز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم جشنواره نوای رضوی را کسب کردند.
انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار