همدان؛

مشکلی برای تردد در محورهای مواصلاتی همدان وجود ندارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان همدان باز است.

مشکلی برای تردد در محورهای مواصلاتی همدان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری با اشاره به اینکه هم اکنون تیم های راهداری آماده باش هستند افزود:با وجود تداوم بارش‌ برف اما تمام راه‌های مواصلاتی استان باز است.

وی ادامه داد: بارش برف در استان از ساعت یک بامداد امروز شروع شده است و به صورت متناوب ادامه دارد اما با تلاش راهداری و پاک‌سازی جاده‌ها، همچنان راه‌های مواصلاتی استان باز است.

وی با اشاره به شروع بارش برف و کولاک در محور نهاوند به نورآباد، گردنه گلین و محور ملایر به تورهاشاره کرد واظهار داشت: عملیات راهداری، نمک‌پاشی و برف‌روبی در حال انجام است و به دلیل گرم بودن هوا بیشتر فعالیت‌ها در قالب نمک‌پاشی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه مسیرهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها روان است خاطر نشان کرد: رانندگان باید به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی درباره وضعیت محور همدان- تویسرکان از سمت گنجنامه معروف به جاده تاریک دره گفت: این محور هر ساله از آبان ماه تا فروردین ماه بسته می‌شد که در حال حاضر نیز به دلیل بارش بارف، در این منطقه محدودیت ترافیکی دو ساعته را برای رانندگان در نظرگرفته ایم.

رودباری با اشاره به اینکه تیم‌های راهداری در محور همدان گنجنامه مستقر هستند، افزود:در صورت مناسب بودن وضعیت این محور محدودیت ترافیکی برداشته شده در غیر اینصورت همانند سال‌های گذشته این محور بسته می‌شود

انتهای پیام/ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.