هاشمی: با وجود باخت از بازیکنانم راضی هستم/ داوری تعریفی نداشت

سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با وجود اینکه مقابل بانک سرمایه متحمل شکست شدیم، اما من از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

هاشمی: با وجود باخت از بازیکنانم راضی هستم/ داوری تعریفی نداشتمریم هاشمی در گفت وگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از قبول شکست 3 بر یک برابر بانک سرمایه اظهار داشت: بازی خوبی برگزار شد. بازیکنان من اگر کمی بیشتر تلاش می‌کردند می توانستند از این بازی امتیاز بگیرند.
وی با اشاره به اینکه از عملکرد کلی بازیکنانش رضایت دارد افزود: بضاعت تیم ما در مقابل حریفمان از نظر مهره پایین‌تر بود. باید قبول کنیم که آنها بازیکنان بیشتری در اختیار داشتند و توانستند تسلط بیشتری روی بازی داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: متاسفانه تیم ما در بسیاری از پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه است. به شکلی که گاهی برای بعضی بازیکنان جایگزینی نداریم.

سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: هدف ما این است که در پایان نیم فصل نخست بازیکنان جدیدی را جذب تیم کنیم، به خصوص به دنبال به خدمت گرفتن یک بازیکن در پست پاسور خواهیم بود.

هاشمی با انتقاد از عملکرد داوران در دیدار تیمش برابر بانک سرمایه گفت: فکر می‌کنم قضاوت اشتباهات زیادی داشت. اشتباهاتی که به خصوص در دقایق حساس باعث تغییر رویه بازی شد.

وی در پایان گفت: در لیگ امسال تیم‌های قدرتمندی حضور دارند که رقابت را سخت می‌کنند. تلاش ما این است که در ادامه بتوانیم شکست‌هایی که متحمل شده را جبران کرده و در جمع مدعیان باقی بمانیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار