ساری،

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در 24 ساعت گذشته خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران، طرح هاي تشديد مبارزه با قاچاق کالا در حوزه حمل و نقل کالا ومسافر در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این ارتباط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی، بازرسی و کنترل شرکت هاي باربري و مسافربري را طی 24 ساعت گذشته به مرحله اجرا درآوردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در این طرح ماموران با بازدید از وسايل نقليه سبک و سنگين که در حمل بار و مسافر فعالیت داشته اند، موفق به کشف بیش از یک میلیارد و 50 میلیون ریال کالای قاچاق شدند.
سردار میرفیضی، افزود: در این طرح بیش از 900 قلم انواع کالای خترجی قاچاق شامل لوازم و تجهیزات خارجی، ظروف خارجی، البسه خارجی، انواع مواد غذایی و خوراکی خارجی از متهمان کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران،از عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و افزود: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای ارتقای امنیت اقتصادی، پلیس برابر قانون با هرگونه جرائم اقتصادی به ویژه قاچاق کالا به شدت برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار