ساری،

تقويت بعد اجتماعی ماموريت های پليس با رويکرد جامعه محوری

فرمانده انتظامی مازندران گفت: جامعه محوری، رويکرد ناجا در تقويت بعد اجتماعی ماموريت های پليس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردارسيد محمود ميرفيضی در همايش روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان با اشاره به ساختار معاونت اجتماعی در ناجا، در همايش روسای کلانتری ها و پاسگاه ها که با حضور سردار دکتر منتظر المهدی معاون اجتماعی ناجا و حجت الاسلام حيدری معاون صيانت و پيشگيری بازرسی کل ناجا برگزار شد، افزود: در بحث چشم انداز 20 ساله بر تقويت حوزه فرهنگی و اجتماعی در حوزه اقتدار با استفاده از همه ظرفيت ها و مشارکت عمومی در ابعاد اجتماعی تاکيد شده است.

وی با بيان اينکه در رويکرد جامعه محوری ناجا به تقويت بعد اجتماعی ماموريت های پليس پرداخته شد، افزود: پليس آينده بايد سرمايه اجتماعی و جامعه محوری را در جامعه تقويت کند.

فرمانده انتظامی مازندران، مهمترين نقش نيروی انتظامی را برقراری ارتباط خوب دانست و افزود: ارتباط خوب موجب اعتماد عمومی و به دنبال آن افزايش رضايتمندی و احساس امنيت روانی در جامعه خواهد شد.

سردار ميرفيضی کلانتری ها و پاسگاه ها را به عنوان نماد حاکميتی با توجه به رويکرد تحول در ساختار ناجا دانست و افزود: ارتقاء کيفی و کمی خدمات انتظامی و خوشايند سازی برای جلب رضايمندی مردم همواره مورد تاکيد است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای به مردم از مصالحه 70 درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها در سال جاری اشاره کرد و گفت: افزایش 26 درصدی در کشفيات موادمخدر و افزایش 130 درصدی در دستگيری خرده فروشان موادمخدر از عملکرد امسال پلیس است.

فرمانده انتظامی مازندران به موضوع انتخابات پيش رو در سال آينده اشاره کرد و افزود: يکی از وظايف مهم نيروی انتظامی برخورد با تخلفات انتخاباتی برابر قانون و حفظ نظم و امنيت صندوق های اخذ رای است که در اين ارتباط قرارگاه تامين نظم و امنيت انتخابات تشکيل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار