ساری،

بصیرت، راهی برای آشنایی با فتنه گران

در ششمین دوره بصیرت غیر متمرکز فرماندهی انتظامی مازندران نیروهای ناجا با دسیسه فتنه گران آشنا می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام بهشتی پور جانشین عقیدتی، سیاسی ناجا در ششمین دوره بصیرت غیرتمرکز فرماندهی انتظامی مازندران در مجتمع فرهنگی آموزشی پردیس ناجا با اشاره به دام های دشمنان این نظام در عرصه های مختلف سیاسی، اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی گفت: فتنه 88 یکی از بارزترین دام های دشمنان و برخورد نیروی انتظامی در رویارویی با این فتنه گران از بارزترین اقدامات هوشمندانه کارکنان ناجا است.

وی نیروی انتظامی را نوک پیکان در کشور دانست که با بصیرت و اعتقاد به انقلاب و رهبری توانست فتنه 88 را مهار کند و دشمنان را عقب براند.

حجت الاسلام بهشتی پور برپایی دوره های بصیرت جهت آشنایی با مکرهای دشمنان به ویژه در دوره انتخابات علیه نظام جمهوری اسلامی را یکی از شیوه های افزایش هوشیاری نیروی انتظامی بیان کرد و گفت: در این دوره نیروهای ناجا با  دسیسه های فتنه گران و موضع گیری های آنها آشنا می شوند.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این همایش بصیرت افزایی، افزایش قدرت پیش بینی، عدم غافلگیر شدن و قدرت تفکیک میان فتنه و غیر فتنه را از موضوعات قابل بحث همایش بصیرت اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به خاصیت نیروی انتظامی به عنوان نیرویی که باید وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهد، دوره های افزایش بصیرت هر ساله به صورت متمرکز و غیرمتمرکز برگزار می شود.


بصیرت راهبردی راهی برای آشنایی با فتنه گران سیاسی


بصیرت راهبردی راهی برای آشنایی با فتنه گران سیاسی

سردار میرفیضی برگزاری دوره های بصیرت را موجب افزایش مقاومت و تقویت بنیان های معرفتی و اعتقادی کارکنان ناجا دانست.

فرمانده انتظامی مازندران داشتن قدرت مقايسه و قضاوت، هوشمندی و روشن بينی، دشمن شناسی و دشمن ستيزی را از خصوصيات پليس مسلمان در مقایسه با پلیس غیرمسلمان برشمرد و افزود: شناخت اهداف، ابزار، روش ها و راه های مبارزه با دشمن از دیگر وظایف نیروی پلیس است.


بصیرت راهبردی راهی برای آشنایی با فتنه گران سیاسی

280 نفر از فرماندهان و معاونان کلانتری و پاسگاه های مازندران در ششمین دوره بصیرت غیرتمرکز که به مدت یک هفته در مازتدران برگزار می شود، شرکت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار