ساری،

کشف 2 هزار و 421 کیلوگرم مواد مخدر

ماموران انتظامی مازندران 9 ماه گذشته 2 هزار و 421 کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط کردند.

کشف 2 هزار و 421 کیلوگرم مواد مخدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردارسيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران از افزايش 26 درصدی کشفيات موادمخدر و 56 درصد دستگيری متهمان به موادمخدر در مقايسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: در اين ارتباط 93 باند تهيه وتوزيع موادمخدر در استان مازندران متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در راستای مطالبات مردمی 598 طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خيز در استان اجرا شد.

وی همچنين از اجرای 124 طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر خبر داد و گفت: در اين بخش نيز میزان دستگيری سوداگران مرگ و معتادان 130 درصد در مقایسه با پارسال افزايش داشت.

سردار ميرفيضی ارائه آموزش همگانی با تهيه بروشور، تيزر، تهيه و توليد فيلم های مستند اجتماعی و پخش آن از رسانه استانی را از جمله اقدامات فرهنگی و اجتماعی پيشگيرانه پليس در مقابله با موادمخدر برشمرد و افزود: نقش خانواده ها با نظارت بر فرزندان، خودکنترلی و خودپايشی در پيشگيری ومقابله با موادمخدر موثر است.

فرمانده انتظامی استان مازندران بااشاره به اينکه مقابله با موادمخدر چند وجهی است، افزود: با همکاری ديگر دستگاه های متولی و انجام اقدامات فرهنگی، اجتماعی و درمانی گام موثری در اين راستا برداشته شد.

وی افزود: اقدامات مقابله ای پليس برای ناامن کردن محيط برای تهيه وتوزيع کنندگان موادمخدر و ايجاد بسترهای نظم و امنيت در جامعه خبر داد ودر ماههای پایانی سال افزایش خواهد یافت و مردم در اين ارتباط همچون گذشته می توانند تعامل و همکاری لازم را با پليس داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار