اصفهان؛

فروش ویژه کالا در بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان

به مناسبت هفته وحدت و میلاد پر خیر و برکت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)و میلاد رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق (ع) طرح فروش ویژه در بازارهای روز کوثر از امروز اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر کشاورز راد اظهار کرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری به عنوان متولی بازارهای روز کوثر به منظور تامین مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار برنامه های ویژه ای را برای ارائه خدمات به شهروندان فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه سبد کالای خانوار و مایحتاج عمومی شهروندان در بازارهای روز کوثر با تخفیف 10 الی 50 درصدی ارائه می‌شود، افزود: در ایام مختلف سال و به مناسبت های مختلف تخفیف‌های ویژه ای در کلیه بازارهای روز کوثر در نظر گرفته می‌شود.
کشاورز راد با اشاره به اینکه طرح فروش ویژه میوه به مناسبت شب یلدا برگزار شده و شهروندان می توانند انواع میوه ها را از بازار های روز کوثر تهیه کنند، عنوان کرد: همچنین به مناسبت هفته وحدت و میلاد پرخیر و برکت پیامبر اسلام و فرزند بزرگوارشان از امروز تا 3 دی علاوه بر تخفیف‌های روزانه، طرح فروش ویژه بازارهای روز کوثر اجرا می‌شود.
مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان عنوان کرد : طرح فروش ویژه شامل 12 قلم کالای اساسی و پر مصرف خانواده بوده که  علاوه بر تخفیفات معمول در بازارها در این ایام با قیمت بسیار ویژه برای استفاده و رفاه حال شهروندان عرضه شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 فروشندگان در بازار کوثر آماده فروش محصولات با کیفیت به شهروندان اصفهانی می باشند، اعلام کرد: شهروندان می‌توانند نظرات، انتقادات و شکایتهای خود را از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره 300013990 و یا با شماره تلفن های 32683601 الی 4 به اطلاع سازمان برسانند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.