اصفهان؛

​احداث 2 بازار روز کوثر در مناطق 13 و 6

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از احداث 2 بازار روز کوثر در مناطق 6 و 13 خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر کشاورز راد  با بیان اینکه اکنون 13 بازار روز کوثر در شهر اصفهان فعال است، اظهارکرد: در آینده نزدیک 2 بازار روز کوثر در خیابان شفق در منطقه 13 و بازاری در شهرک شهید کشوری در منطقه 6 راه اندازی می شود.

وی يادآور شد: برای بازارهای روز کوثر 14 و 15 که در حال احداث است نیز فضای پارکینگ در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در ادامه به اجرای طرح همیار مشتری در بازارهای روز کوثر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح يكي از طرح هاي اين سازمان براي رفاه حال شهروندان است كه برای همراهی خریداران محصولات بازارهاي كوثر و  حمل بار و انتقال خریدهای آن ها تا درب خودرو کلید خورده است.

كشاورز راد به نحوه بهره برداري از بازارهاي روز كوثر اشاره كرد و گفت: باتوجه به اینکه بر اساس قانون بازارهای کوثر از طریق مزایده و به مدت ده ماه در اختیار بهره برداران قرار مي گيرند، آیین نامه انضباطی در این زمینه تدوین شد تا به عملکرد بهره برداران این بازارها نمره دهی شود.

وي ادامه داد: در همین راستا بهره بردارانی که نمره 80 به بالا کسب کنند قرارداد آنها پس از قیمت گذاری کارشناسان املاک و یا دادگستری تمدید می شود و بازارهاي بهره برداراني كه از نمره 40 تا 80 را كسب كنند نيز دوباره به مزايده گذاشته مي شود.






انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.