ساری؛

استقبال از اکران فیلم ها در سینما سیار

برپایی سینما سیار در 10شهر مازندران با استقبال تماشاگران و علاقمندان همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: محمود نوری مسوول سینما سیار نکا گفت : همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس، آثاری از کشورهای انگلیس، آلمان، آمریکا، فرانسه و ترکیه در بخش بین‌الملل و آثاری از فیلمسازان داخلی در سالن سینمایی مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) این شهرستان رایگان اکران شد.

وی افزود: فیلم های رج ساخته دیوید بلر از انگلستان، رطوبت مرگبار به کارگردانی یوهان گریسر از آلمان، خوشبختی پس از من ساخته نیکولاس کوچه از فرانسه و احتمال ناممکن از مورات سنوی از ترکیه آثاری هستند که در بخش بین‌الملل چهارمین جشنواره فیلم یاس در شهرستان نکا اکران شد.

مسوول سینما سیار نکا گفت : استقبال مخاطبان در دو روز اول از اجرای طرح سینما سیار در این طرح بسیار قابل توجه بوده و در نوبت های مختلف مردم آثار جشنواره یاس را تماشا کردند.

محمود نوری با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر آثار این جشنواره را در بخش های مختلف تماشا کردند و استقبال از آثار جشنواره قابل توجه بود افزود : در روزهای اتی و با توجه به افزایش اطلاع رسانی ها در شهر نکاء مخاطبان افزایش خواهند یافت.

وی گفت:طرح سینما سیار برای نخستین بار همزمان با آغاز به کار چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس در استان مازندران اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ۱۰ شهر میزبان سینما سیار شدند و آثار حاضر در جشنواره یاس از طریق سینما سیار برای علاقه مندان به نمایش رسید.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس از۲۲ آذر در رامسر آغاز شد و تا ۲۶ آذر ادامه دارد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار