ساری؛

معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس

برگزیدگان چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس دیشب معرفی شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،در بخش بین المللی ، یاس زرین بهترین فیلم نامه به کلرلمار چال و ماری لائورییکا برای فیلم نامه خوشبختی پس از من از فرانسه اهدا شد .

یاس زرین بهترین کارگردان هم به مجید اسماعیلی پارسا برای فیلم گمیچی از ایران داده شد کنت هرسیون از کانادا یاس زرین پور بهترین فیلم را برای فیلم آن اهل گرین گابلس از آن خود کرد .

جایزه ویژه هیات داوران به فیلم آب گوارا ساخته راستی کاندیف از آمریکا اهدا شد

جایزه تندیس و لوح تقدیر انجمن صنفی موسسات و شرکت های فیلم سازی ایران (آلفییک) جشنواره بین المللی فیلم یاس همراه با جایزه نقدی به فیلم کمیچی به تهیه کنندگی جواد قلی زاده اهدا شد .

در بخش سریال شبکه نمایش خانگی یاس زرین بهترین فیلم نامه سریال به حسن فتحی و نغمه ثمینی برای سریال شهرزاد ،یاس زرین بهترین بازیگر مرد به محسن تابنده برای سریال شاهگوش ،یاس زرین بهترین بازیگر زن به ستاره اسکندری برای سریال دوندون طلا و یاس زرین به کارگردانی حسن فتحی برای سریال شهرزاد اهدا شد.

هیات داوران در بخش بهترین تهیه کنندگی سریال نمایش های خانگی تندیس خود را به دلیل سالها تلاش در حوزه ساخت فیلم و سریال، آشنا به شرایط تولید و مدیریت موثر مراحل گوناگون و پیچیده خلق یک سریال به آقایان منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی برای بهتر ساخت اراین اهدا کرد .

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس از 22 آذر در رامسر آغاز شده بود امروز جمعه 26 آذر با معرفی برگزیدگان پایان یافت .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار