هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

سیاه جامگان1 - 0 ماشین سازی تبریز/کسب سه امتیاز در خانه+فیلم

دیدار دو تیم سیاه جامگان و ماشین سازی در ورزشگاه ثامن مشهد با نتیجه یک بر صفر به سود مشهدی ها پایان یافت.

سیاه جامگان0 - 0 ماشین سازی تبریزبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم های سیاه جامگان و ماشین سازی تبریز از ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهدبه مصاف هم رفتند.

ترکیب سیاه جامگان:
محمد ناصری- محسن آقایی، میثم حسینی، عبدالرضا زارعی، رضا شربتی، حسین بادامکی، مصطفی احمدی، حمید علی عسگری، روح اله سیف الهی، مهران عسگری و سعید دقیقی.
سرمربی: خدادا عزیزی


ترکیب ماشین سازی:
مانوئل فرناندز، مهدى پور ، حبیب گردانى ، ادسون هنریکه ، بهمن کامل ، نریمان جهان ، کاخا ، امین قاسمى نژاد ، کامدار ،آندرانیک تیموریان و مهرداد بایرامى.
سرمربی: فرهاد کاظمی

شرح گل
1-0(عباس عسگری): در دقیقه 33 پاس روح اله سیف اللهی به دهانه دروازه فرناندز فرستاده شد و عسگری پس از قطع توپ جلوتر از مدافعان با یک ضربه آرام موفق به ثبت گل اول ماشین سازی شد.

دقایق حساس:

دقیقه 21: ضربه آندرانیک تیموریان از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه تیم میزبان زده شد، که با اختلاف یک متری از سمت چپ دروازه ناصری به بیرون رفت.

دقیقه 23: تیم ماشین سازی در یک حمله از سمت چپ خط دفاعی سیاه جامگان و ارسال توپ به روی دروازه می توانست به گل برتری برسد که ضربه امیرکامدار با بی دقتی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 31: ضربه  علی عسگری از پشت محوطه جریمه پس از برخورد با مدافعان تیم ماشین سازی تغییر جهت داد و در آستانه تبدیل شدن به گل برتری سیاه جامگان بود که فرناندز دروازه بان تیم ماشین سازی با دست راست مانع از گل شدن توپ شد.

دقیقه 35: ضربه ضعیف سامان نریمان جهان با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: سعید دقیقی با پاس حسین بادامکی در موقعیتی عالی برای گلزنی قرار گرفت که با بی دقتی و ضربه به زیر توپ این موقعیت خوب از دست رفت.

دقیقه 49: ضربه امین قاسمی نژاد از داخل محوطه جریمه می توانست منجر به گل تساوی شود اما در اختیار محمد ناصری قرار گرفت.

دقیقه 65: ضربه  حامد پاکدل می توانست گل دوم سیاه جامگان را رقم بزند که فرناندز به خوبی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 85: ارسال خوب بازیکنان ماشین سازی به شکلی زیبا و دقیق روی سر مهدی پور فرود آمد ولی ضربه سر این بازیکن با اختلاف و با بی دقتی از بالای دروزاه به بیرون رفت.

+90 این رقابت با نتیجه یک بر صفر به سود سیاه جامگان به پایان رسید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار