زمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

واریز بیش از 3 میلیارد ریال به حساب فرزندان معنوی شهرستان پردیس

مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس گفت:بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط حامیان به حساب فرزندان معنوی شهرستان پردیس واریز شده که از این مبلغ، یک میلیارد و400 میلیون ریال برای ایتام و مابقی برای فرزندان تحت پوشش طرح محسنین بوده است.

واریز بیش از 3 میلیارد ریال به حساب فرزندان معنوی شهرستان پردیسوحید زمان مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در حال حاضر 2 هزار حامی از حدود 370 فرزند یتیم و فرزندان طرح محسنین در شهرستان پردیس حمایت مادی و معنوی کرده که یک صد نفر از آنان را ایتام و مابقی را فرزندان محسنین (سرپرستان کم توان) تشکیل می‌دهند.

وی افزود 3 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط حامیان به حساب فرزندان معنوی این شهرستان واریز شده که از این مبلغ، یک میلیارد و 400 میلیون ریال برای ایتام و مابقی برای فرزندان محسنین بوده، همچنین سرانه نقدی هر یتیم 200 هزار و فرزند محسنین نیز 80 هزار تومان بوده است.

زمان تصریح کرد: از مجموع 800 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پردیس، حدود 300 دانش آموز از خدمات فرهنگی و تربیتی شامل پرداخت کمک هزینه لوازم التحریر، کمک به تقویت بنیه علمی کشور، مشاوره تحصیلی و کمک‌های مالی برای گذراندن دوره‌های آمادگی برای کنکور، شرکت برای اردوهای مختلف و غیره بهره‌ مند می‌شوند، همچنین 60 دانشجو و طلبه نیز در دانشگاه‌های دولتی، آزاد، شبانه و حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل بوده که از خدمات فرهنگی و آموزشی مانند شرکت در همایش‌های علمی کشور، حمایت از استعداد‌های درخشان و غیره برخوردار می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس در پایان گفت: در شش ماهه نخست سال 95، از حدود 25 هزار صندوق صدقات در مکان‌های مختلف در این شهرستان حدود 6 میلیارد ریال جمع‌آوری و برای رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان هزینه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار