رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: قدرت مقاومت روز به روز افزایش می‌یابد

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت قدرت حزب‌الله، در سطح سلاح راهبردی، توانایی نظامی و تاکتیکی، روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری العهد اعلام کرد، "هاشم صفی الدین"، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در مراسمی که به مناسبت ولادت پیامبر (ص) در مرکز امام خمینی «ره» روستای برج قلاویه، از توابع استان نبطیه برگزار شد، در جمع روحانیان گفت: ما همواره روحیه همکاری داشته ایم و اکنون نیز خواستار تشکیل هرچه سریعتر دولت هستیم؛ زیرا این مسئله به نفع همه مردم لبنان است و در نتیجه هر طرفی که در راه تشکیل دولت مانع تراشی می‌کند، مسئولیت به تعویق افتادن منافع مردم را نیز بر عهده دارد. به خصوص اینکه می‌داند در نهایت دولت تشکیل خواهد شد و فقط چند روز تا تشکیل آن فاصله داریم زیرا مشکلات اساسی حل و فصل شده است. 

وی افزود: مقاومت در لبنان به مرحله ای رسیده است که به تایید نیازی ندارد زیرا با شهیدان، مردم و مواضعی که اتخاذ می‌کند، قوی شده است. 

رئیس شورای اجرایی حزب الله در ادامه گفت: قدرت مقاومت که روز به روز در لبنان رشد می‌کند و به سوریه و کل منطقه می‌رسد، یک قدرت روزافزون است که پس رفت نخواهد داشت بلکه روز به روز در سطح سلاح راهبردی و توانایی نظامی و تاکتیکی، پیشرفت خواهد کرد و ما منتظر روزهای سرشار از پیروزی هستیم. 

صفی الدین اشاره کرد، حزب الله، شواهد محکمی دارد که از حمایت آمریکا، غرب و عربستان از (گروه تکفیری-صهیونیستی) داعش حکایت می‌کند تا این گروه همواره وحدت سوریه، عراق، منطقه و هر کشوری را تهدید کند که با سیاست های آمریکا و غرب در منطقه مخالف است. وی تاکید کرد، عربستان در یمن متحمل شکست سنگینی شد و تاکنون نتوانسته است هیچ یک از اهدافش را محقق کند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار