عابدینی: هدف ما حمایت آدیداس از فوتبال ملی است

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: به دنبال استیفای منافع فوتبال ایران در مذاکره با مسئولان شرکت آدیداس هستیم و می خواهیم این شرکت به عنوان حامی فوتبال ملی فعالیت کند.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همراهی محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی در سفر به امارات برای مذاکره با مسئولان شرکت آدیداس بیان کرد: در راستای ادامه مذاکرات بین مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و شرکت آدیداس، این هفته به امارات می رویم. عجله ای در مذاکره با شرکت مذکور نداریم بلکه به دنبال استیفای منافع و حقوق فوتبال ایران هستیم.  
 
وی افزود: هدف ما این است که آدیداس به عنوان یک حامی مالی درکنار تیم های ملی ایران حضور داشته باشد و در راستای همین هدف کار را جلو می بریم. به این موضوع فکر نمی کنیم که برای خرید لباس به آدیداس پول بدهیم بلکه در مذاکره با این شرکت اهدافی چون تامین رایگان لباس ها، تاسیس نمایندگی اصلی این شرکت در ایران و مسائلی از این قبیل را دنبال می کنیم.
 
عابدینی ادامه داد: با توجه به علاقه بازیکنان تیم ملی، سرمربی تیم ملی، مدیرتیم های ملی و مردم به توافق با آدیداس در صورت پذیرش شرایط ما از سوی مسئولان این شرکت، با آن ها قراداد قطعی می بندیم.
 
وی درمورد این که آدیداس نمایندگی خاصی در ایران ندارد، گفت: آدیداس نمایندگی کلی در ایران ندارد اما پنج تا شش نمایندگی جزئی در کشورمان دارد که استعلام های لازم درباره آن ها گرفته شده است. به دنبال این امر هستیم که اگر ایران بازار خوبی برای محصولات این شرکت باشد، آدیداس تمام امکانات خود را در اختیار نمایندگان جزئی که هم اکنون در ایران فعالیت می کنند، قرار دهد.
 
سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره این که چه زمانی تیم های ملی فوتبال ایران از لباس های یک برند واحد استفاده می کنند، اظهار داشت: تلاش خود را انجام می دهیم. به احتمال فراوان از بهار 96 تیم های ملی از یک لباس استفاده می کنند. در واقع هر شرکتی که با آن به توافق برسیم، لباس تیم ملی در تمام رده ها را تامین می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار