مشهد؛

بارش برف در محورهای شمال خراسان رضوی

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس تصاویر دوربین های نظارتی و گزارش های دریافتی، محورهای شمالی استان یک شنبه شب برفی و لغزنده است.

بارش برف در محورهای شمال خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل حسینی افزود: در حال حاضر بارش برف در محورهای مشهد - کلات(گردنه گوجگی)، مشهد - چناران، درگز - قوچان، چناران -مشهد ، سبزوار - اسفراین(گردنه بید برغمد)، سرولایت (گردنه برکشاهی)، کلات - مشهد و حوزه شهرستانهای قوچان، باجگیران و نیز طرقبه شاندیز جریان دارد.
وی گفت: نیروهای راهداری همزمان در محورهای دارای بارش برف، مشغول شن و نمک پاشی هستند و تردد در این محورها جریان دارد اما مسیر لغزنده است و رفت و آمد باید با رعایت نکات ایمنی و احتیاط انجام شود.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: تردد در محور کلات - مشهد با زنجیر چرخ انجام می شود و رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند باید خودرو خود را به این وسیله تجهیز کنند.
حسینی افزود: کسانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند قبل از حرکت از طریق شماره تلفن گویای 141 از وضعیت مسیرهای خود مطلع شوند و در صورت تردد تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز همراه داشته باشند.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: بارش ، برف ، محورهای شمال ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.