یاسوج؛

تماشای رایگان بازی نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز

رئیس هیئت فوتبال گچساران گفت:تماشای بازی نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم جام حذفی فوتبال کشور رایگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس هیئت فوتبال گچساران گفت: متاسفانه در آستانه بازی حساس تیم های نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز شایعاتی از طریق فضای مجازی شنیده می شود که در بازی بلیط فروشی می شود و حتی نرخ بلیط را هم اعلام کرده اند.

عبدالکریم قاضی فر با تکذیب شایعه بلیط فروشی در این بازی افزود: هرگونه ایجاد شایعه در آستانه این بازی حساس از نظر هیئت فوتبال گچساران و استان محکوم است و در صورت تکرار این چنین شایعاتی از طریق شورای تامین با عوامل آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان گچساران گفت: شورای تامین شهرستان لحظه به لحظه اتفاقات قبل از بازی جام حذفی نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز را دنبال می کند و برای برقراری نظم و امنیت در این بازی و همچنین حفظ آرامش هر دو تیم با تمام قوا وارد عمل شده که این مسئله کار را برای کسانی که قصد ایجاد بی نظمی در برگزاری این بازی دارد دشوار خواهد کرد.

قاضی فر تاکید کرد: این بازی برای مردم گچساران از هر حیث دارای اهمیت بوده و هر کس که بخواهد با ایجاد بی نظمی قبل یا در حین بازی اعتبار ورزش گچساران را زیر سوال ببرد با برخورد قضایی مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزشگاه شهدای نفت گچساران مجهز به دوربین های مداربسته است افزود: دوربین نصب شده در این ورزشگاه کوچکترین تحرکات را هم ثبت و ضبط می کند و هرکس قصد ایجاد بی نظمی و اخلال در نظم بازی این دوتیم را داشته باشد به راحتی شناسایی و تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال گچساران از مردم متعصب و ورزش دوست این شهر برای حضور پرشور در ورزشگاه و تشویق تیم شهرشان دعوت کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.