کرمانشاه؛

کرمانشاه ظرفیت های مطلوبی در زمینه دوچرخه سواری دارد

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، از وجود زیرساخت های مناسب برای توسعه همگانی رشته دوچرخه سواری در سطح استان و بخصوص شهر کرمانشاه خبر داد و خواستار استفاده بهینه از این ظرفیت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی جوهری گفت: فاصله 25 کیلومتری کرمانشاه به سراب نیلوفر یکی از اماکنی است که قابلیت برگزاری رقابت های دوچرخه سواری به صورت همایش و جشنواره برای شرکت عموم مردم را دارد.

وی افزود: همچنین در جاده ها و خیابان های خارج از شهر نیز شرایط لازم برای برگزاری مسابقات مختلف فراهم است.
جوهری خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه بسیار علاقه به رشته دوچرخه سواری هستند و از اردیبهشت ماه امسال نیز پویشی تحت عنوان 'سه شنبه های بدون خودرو' راه افتاده و بسیاری از مردم در این روز برای حمل و نقل از دوچرخه استفاده می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: خوشبختانه با هم افزایی خوبی که با شهرداری داشته ایم از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 200 دستگاه دوچرخه در همایش های مختلف نظیر پیاده روی به عنوان جایزه بین مردم توزیع شده است.
وی همچنین با تبریک به جلال عزیزی رییس جدید هیات دوچرخه سواری کرمانشاه از وی خواست تا ظرف سه ماه آینده برنامه های خود را به اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه ارایه کند.
جوهری در پایان با اعلام آمادگی برای کمک به هیات دوچرخه سواری، گفت: برگزاری جشنواره و همایش های مختلف بهترین تبلیغ برای این رشته مفرح و همچنین جذب اسپانسر است که رییس جدید هیات نباید از آن غافل باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار