اصفهان؛

بازگشت اصفهان به شهر دوچرخه‌ها، نیازمند نهادینه‌سازی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بازگشت اصفهان به شهر دوچرخه‌ها، نیازمند نهادینه‌سازی و فرهنگ‌سازی برای استفاده از این وسیله است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،محمد سلطان‌حسینی  امروز در مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان اظهار کرد: طی سه سال گذشته، انتخابات حدود 40 هیأت ورزشی با کم‌ترین حاشیه برگزار شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای رشته دوچرخه‌سواری در بحث مدال‌آوری تصریح کرد: این رشته از پتانسیل خوبی برای نتیجه‌گیری برخوردار است و امیدواریم در آینده استان اصفهان از مدال‌های کسب شده در این رشته در سطح آسیایی و جهانی سهم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با ابراز تشکر از کسانی که دوچرخه‌سواری استان را به سطح فعلی رساندند، یادآور شد: هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در سطح کشوری حائز رتبه بوده و در حال حاضر 700ورزشکار ساماندهی شده در این رشته داریم.

سلطان‌حسینی به اقدامات انجام شده در سطح ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه ایجاد شده با شهرداری اصفهان، مقرر شده 100کیلومتر جاده مخصوص دوچرخه‌سواری ایجاد شود که اقدام مهمی در راستای گسترش این رشته خواهد بود.

این مقام مسؤول تأکید کرد: اصفهان روزی شهر دوچرخه‌ها بوده و برای بازگشت به وضعیت سابق، نیاز به نهادینه‌سازی فرهنگی دارد.

وی با اشاره به رقابت کاندیداها برای بر عهده گرفتن ریاست این هیأت نیز بیان داشت: از هیچ‌کدام از کاندیداها حمایت ندارم و بارها تأکید کرده‌ام از هر فردی که ریاست هیأت را برعهده بگیرد، حمایت می‌کنم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار