مشهد؛

بهره‌برداری از دومین زائرسرای ارزان قیمت در مشهد‌

دومین زائرسرای ارزان قیمت در مشهد‌با حضور رئیس کمیته امداد کشورو مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،رئیس کمیته امداد کشوردر این مراسم گفت: مقصود ما ساخت ضربتی زائرسراهای ارزان قیمت است و در صورت تأمین زمین منابع آن را تأمین می‌کنیم.

پرویز فتاح امروز اظهار داشت: این زائرسرا برای مددجویان تحت پوشش ساخته شده و کارمندان به اینجا نمی‌آیند و سعی کردیم مکانی باشد که خانواده‌ها را به آنجا ببریم.

وی افزود: ما قصد ساخت ضربتی زائرسراها را داریم و در صورت تأمین زمین منابع آن را تأمین می‌کنیم.

فتاح ادامه داد: بالاترین مقام خدمت به امام رضا(ع) است و خدمات انجام شده به یُمن وجود ایشان است و این مقام خدمت به ما کمک می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این زائرسرا در زمینی به مساحت 1270 مترمربع، زیربنای هشت هزار و 920 مترمربع در 11 طبقه با هزینه 220 میلیارد ریال در مدت سه سال ساخته شده است.

محسن مسعودیان راد افزود: سه هزار مترمربع از این زیربنا واحدهای اقامتی در قالب 110 واحد می باشد که گنجایش اقامت برای 430 نفر را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: واحدهای اقامتی در شش طبقه از این مجتمع قرار دارند، دو طبقه نیز توقفگاه خودرو و بقیه مربوط به بخشهای رستوران، آشپزخانه و دیگر خدمات مجتمع است.

گفتنی است در هفت ماهه امسال بیش از ۵۲ هزار و ۸۵ نفر از مددجویان با کمک خیران در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شده اند که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال نیز ۱۲۰ هزار نفر به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام//ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.