منصوریان: از صخره ای به نام نفت عبور می کنیم

سرمربی تیم استقلال گفت: کاری سخت و دشوار مقابل این تیم داریم، اما تمام تلاش خود را برای صعود به مرحله بعد می کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در چارچوب جام حذفی بیان کرد : یک بازی بسیار سخت و نفس گیر را پیش روی داریم.  تیم نفت را به خوبی می شناسم زیرا دو سال از دوران مربیگری ام را در این تیم سپری کرده ام. دایی تیم منسجم نفت را حفظ کرده و این تیم هم اکنون جزو تیم های مدعی قهرمانی لیگ محسوب می شود و همین امر نشان می دهد کار ما سخت است.
 
وی در ادامه عنوان کرد : تمام بازیکنان تیم متفق القول به دنبال عبور از صخره ای بلند به نام نفت هستند. کارمان مقابل این تیم سخت و دشوار است اما تمام تلاش خود را برای صعود به مرحله بعد می کنیم.
 
سرمربی استقلال درباره نقل و انتقالات تیمش، گفت: ما تمرکزمان روی بازی حساس در جام حذفی و لیگ برتر گذاشته ایم و پس از این بازی درباره لیست ورود و خروج مان تصمیم گیری خواهیم کرد. فوتبال حرفه ای می طلبد که بعد از پایان بازی ها درمورد نقل و انتقالات تیم بحث و تبادل نظر کنیم.
 
وی درباره غایبان تیمش در این بازی بیان کرد: برخلاف نظر برخی از اهالی فوتبال مبنی بر ترکیب ثابت تیم باید اعلام کنم که ما سعی می کنیم ترکیب و ساختار ثابتی در تیم بوجود بیاوریم، من این تجربه را در تیم فوتبال نفت تهران داشته ام. دو سال تجربه ساختاری در نفت داشتهم و می دانم این تیم نمی‌تواند با ۱۳ بازیکن در مسابقات فرسایشی شرکت کند.
 ما باید ساختارمان را حفظ کنیم. ما یعقوب کریمی و فرشید اسماعیلی را به دلیل محرومیت نداریم و جایگرین این نفرات بازیکنان جوانی خواهند بود، چراکه آنها هم در ساختار خوب کار می‌کنند.
 
سرمربی تیم استقلال تهران در باره حضور جوانان در ترکیب تیم در دیدار برابر نفت تهران گفت :من زمانی که در تیم ملی امید سمت مربی گری را داشتم به این باور رسیده بودم که می توان به جوانان اعتماد کرد و من از جوانان حمایت می کنم .
 
وی  افزود: من به جوانان اعتقاد فروانی دارم و معتقدم که افراد با تجربه خوب هم باید کنار جوانان بازی کنند. با تجربه ها باعث پیشرفت تیم می شوند. برای دیدار فردا برابر نفت تهران امید نورافکن را در لیستمان داریم.

منصوریان در پایان درباره زمین تختی و جام حذفی و شرایط خاص خودش خاطرنشان کرد: ما در ابتدا باید همه تمرکزمان را به برد با نفت معطوف سازیم . در صورت برد برابر نفت تهران در مرحله بعدی به مصاف برنده سپاهان و سایپا برویم . ما در لیگ هم نا امید نیستیم. ۱۶ بازی داریم. ما باید فقط خودمان را ببینیم و به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداریم. جاده حضور در کورس قهرمانی با بردهای ما محقق می شود. درباره ورزشگاه تختی هم باید بگویم که با مدیرعامل نفت تهران صحبت کردیم و پیشنهاد دادیم که بازی به آزادی برود چون هر دو تیم روی زمین بازی می کنند. اگر علی دایی موافقت کند، سود بلیت فروشی آزادی هم به نفت تهران می رسد تا بازی در آزادی برگزار شود. شنیده ام چمن فعلی تختی بسیار بد شده است. نمی توان از زمین تختی انتظار یک زمین فوتبالی داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار