دایی: منصوریان مگر سازمان لیگ است که زمین بازی را تغییر دهد / استقلال را می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: دیدار سختی مقابل استقلال داریم اما امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

دایی: منصوریان مگر سازمان لیگ است که زمین بازی را تغییر دهد / استقلال را می‌بریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال بیان کرد: فکر می‌کنم این دیدار مهم‌ترین بازی فصل ما باشد، بازی بسیار سختی مقابل استقلال داریم و امیدوارم بتوانیم شاگردان منصوریان را شکست دهیم. استقلال تیم بزرگی است و هواداران خوبی هم دارد . آنها تا به اینجا بسیار خوب نتیجه گرفتند و دوست داریم آنان را شکست دهیم.

وی افزود: متاسفانه چند بازیکن خوبمان را در اختیار نداریم، هرچند که سایر بازیکنان نفت توانایی بالایی دارند و امیدواریم پیروزی ارزشمندی کسب کنیم.

دایی در خصوص احتمالی برگزاری این مسابقات در ورزشگاه آزادی گفت: لیگ ما حرفه‌ای است و خیلی‌ها می‌توانند زمین را جابجا کنند اما مگر منصوریان کارمند سازمان لیگ است که تصمیم بگیرد بازی کجا برگزار شود. منصوریان نظر خودش را گفته و بازی به طور حتم  در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

وی در خصوص جدایی احتمالی مبعلی از نفت اظهار داشت: مبعلی از ابتدا بسیار به تیم ما کمک کرده و توانایی بالایی دارد. ما کسی را به زور نگه نمی‌داریم و وی تا کنون درخواستی مبنی بر جدایی از نفت نداشته است.

دایی ادامه داد: ما به حواشی در مسابقات لیگ برتر عادت کرده‌ایم و از زمانی که چشمم را در فوتبال باز کردم این مسائل وجود داشته است. ما برای رسیدن به هدفمان تلاش می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی نفت تهران در پایان در خصوص حرص و جوش خوردن‌هایش در کنار زمین گفت:‌ من به تیمی که در آن مربیگری می‌کنم، عرق دارم و کسی که به کارش حساسیت داشته باشد، حرص می‌خورد و مگر می‌شود در فوتبال، مربی حرص نخورد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار