حسین شهریاری به تمرین کردن بازیکنان استقلال در ورزشگاه تختی پیش از بازی با نفت تهران واکنش نشان داد.

حسین شهریاری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمرین تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه خانگی نفت بیان کرد: باشگاه نفت برای میزبانی از دیدارهای خانگی خود ورزشگاه تختی را اجاره کرده است. بنابراین اگر ورزشگاه تختی به جز روز بازی نفت در اختیار هر تیمی حتی استقلال قرار بگیرد از لحاظ قانونی مشکلی وجود ندارد اما از لحاظ حرفه ای درست نیست که 2 روز قبل از دیدار نفت و استقلال، ورزشگاه خانگی تیم ما بدون این که با باشگاه نفت مشورت شود در اختیار حریف قرار گیرد.

وی افزود:به هر حال اعتراض خود را به مسئولان ورزشگاه تختی ابلاغ کرده ایم. آن ها از لحاظ قانونی می توانند به فکر کسب درآمد از ورزشگاه تختی باشند اما اگر باشگاه استقلال تنها قصد تمرین در این زمین را دارد می توانستند پس از بازی چنین کاری انجام دهند. درست نیست استقلال به هر قیمتی دنبال گرفتن سه امتیاز دیدار با نفت باشد.

شهریاری ادامه داد:سرمربی نفت را بدون دلیل خاصی سه جلسه محروم می کنند. در یک بازی معمولی هشت کارت زرد به بازیکن ما می دهند. ورزشگاه خانگی نفت بدون اجازه این باشگاه در اختیار حریفش قرار می گیرد. این مسائل نشان می دهد در فوتبال ایران عزم چندانی برای حمایت از بخش خصوصی وجود ندارد. 

وی در مورد این که آیا باشگاه نفت حاضر می شود بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه تختی را در اختیار هواداران استقلال قرار دهد یا خیر تصریح کرد:حق قانونی ما است که تنها 10 درصد ظرفیت ورزشگاه تختی را به هواداران استقلال بدهیم. امیدوارم این حق رعایت شود.

سرپرست باشگاه نفت درباره فعالیت های این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: تاکنون جذب هیچ بازیکنی قطعی نشده است. هر زمانی این امر قطعی شد از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار