اردبیل؛

تخریب 30 کوره زغال در مناطق جنگلی استان اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از تخریب تعداد 30 مورد کوره زغال در مناطق جنگلی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهامت هدایت افزود: تعداد 30 مورد کوره زغال که در مناطق جنگلی استان اردبیل توسط افراد سودجو و فرصت طلب ایجاد شده بودتوسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان تخریب شده است.

وی گفت: با تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی استان در سالجاری تعداد 3 هزار و 100 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی و 10 تن زغال از قاچاقچیان کشف و ضبط شده و تعداد 30 مورد کوره زغال که در مناطق جنگلی استان توسط افراد سودجو و فرصت طلب ایجاد شده بودتوسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان تخریب شده است.

وی با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت منابع طبیعیاستان آماده برخورد با قاچاقچیان است افزود: یگان حفاظتمنابع طبیعی استان آمادگی خود را برای جلوگیری از قاچاق چوب آلات و زغال اعلام کرده و به صورت شبانه روزی در مسیرهای قاچاق چوب حضور داشته و با قاچاقچیان برخورد جدی خواهد کرد.

وی ازاهالی استان و دوستداران طبیعت خواست درصورت مشاهده تخریب منابع طبیعی توسط افراد سود جو و قاچاق چوب آلات و زغال جنگلی مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان بصورت شبانه روزی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، تخریب ، کوره ، زغال ، جنگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار