روئینگ سواران بدون مربی در جستجوی جایگاه های جهانی

تیم روئینگ مردان به امید کسب مدال های آسیایی و جهانی همچنان بدون مربی تمرین می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم روئینگ مردان مدتها است بدون مربی و هرکدام در یک منطقه از کشور تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی انجام می دادند. فدراسیون قایقرانی پس از مدتها تصمیم گرفت برای این تیم، اردوی تدارکاتی منسجم  برگزار کند.
 
اولین اردو تدارکاتی تیم روئینگ مردان در دریاچه زریوار از 28 آذر برگزار شده و تیم رویینگ بزرگسالان باید با مربیان رده های سنی دیگر تمرین کنند. در صورتی که پیش از این فدراسیون بارها اعلام کرده بود که قرار است برای تیم روئینگ  مربی خارجی استخدام کند اما متاسفانه هنوز این پاروزنان باید زیر نظر مربیان تیم های دیگر تمرین کنند. 

تیم روئینگ ایران جزو تیم هایی است که اگر با برنامه ریزی پیش رود جزو رشته های مدال آور خواهد بود. متاسفانه فدراسیون نشینان توجه کافی به این مسئله ندارد . این بی برنامگی مدتهاست که رویینگ را برای کسب مدالهای ارزشمند عقب انداخته است.
 
 
*تیم بزرگسالان تمرینات جدید را با مربی جوانان شروع می کند  
 
خسرو ابراهیمی نایب رئیس مردان فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: تیم روئینگ بزرگسالان با حضور 8 ملی پوش با مربی تیم جوانان تمرینات خود را در دریاچه زریوار آغاز کرده است. افشین فرزام هم بر تمرینات آنها نظارت می کند.
 
ابراهیمی در خصوص آغاز فصل سرما و وضعیت جوی دریاچه زریوار افزود: در حال حاضر وضعیت جوی آن منطقه برای انجام تمرینات تیم پسران مناسب است .
 
وی درخصوص وضعیت تیم بانوان تاکید کرد: تیم ملیرویینگ بانوان  در دریاچه آزادی تمرینات خود را دنبال  می کند. البته به دلیل سرمای هوا قصد انتقال اردوها به مناطق گرمسیر را داریم که در این راستا تا کنون چند استان برای گرفتن میزبانی اعلام آمادگی کرده اند.
 
ابراهیمی در خصوص مسابقات قهرمان کشوری بادبانی تصریح کرد: مسابقات قهرمان کشوری بادبانی به میزبانی بندر انزلی با قایق های آب تیمیست برگزار می شود. این رقابت ها برای گروه سنی 9 تا 14 سال انجام می شود.برای تیم بانوان این رقابتها  15 دی ماه آغاز و برای پسران 16 دی برگزار خواهد شد.هدفی که ما در این رقابتها دنبال می کنیم تقویت رده های پایه این رشته است.
 
وی در خصوص تیم کانو کانادایی مردان خاطر نشان کرد:همچنین تیم ملی کانو کانادایی جوانان با حضور پاروزنان از 11 استان تمرینات خود را در دریاچه آزادی آغاز خواهند کرد.

گزارش از:الهه طائمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار