بانوان روئینگ سوارکشورمان به دنبال مدال های درخشان آسیایی

تیم ملی بانوان روئینگ کشورمان با یک برنامه ریزی بهتر امسال به دنبال کسب مدال هایی با رنگهای درخشان هستند.

 به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فدراسیون قایقرانی سال گذشته برای کسب نتایج مطلوب تیم روئینگ بانوان زحمات فراوانی کشید و خوشبختانه به نتایج ارزنده ای در این رشته دست یافتیم، اگرچه در المپیک با وجود زحمات سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان و  مهسا جاور به مدال دست نیافتیم اما در مجموع از نظر کیفی پیشرفت خوبی داشتیم.
 
با توجه به اینکه سال جدید میلادی آغاز شده و تیم های ورزشی هر کدام برای کسب نتیجه مشغول فعالیت هستند در ایران نیز تیم روئینگ بانوان چندین اردوی تدارکاتی خود را در کشور و دریاچه آزادی برگزار کرد اما باید توجه داشت این دریاچه فاقد استاندارد کافی برای فعالیت روئینگ سواران کشورمان است.
 
فدراسیون قایقرانی برای کسب نتیجه بهتر و مدال های خوش رنگ در حال برنامه ریزی برای حضور روئینگ سواران در اردوی برون مرزی است.
 
با افشین فرزام سرمربی تیم روئینگ قایقرانی در خصوص امیدش به کسب مدال توسط پاروزنان حاضرند، اظهار کرد: اردوی تیم ملی از روز گذشته به میزبانی دریاچه آزادی برگزار شده است. اولویت این است که بتوانیم رنگ مدال ها را در بازی های آسیایی جاکارتا بهتر کنیم و هدف بعدی کسب مدال های خوشرنگ در همه رقابت ها است.
 
وی افزود: البته در حال حاضر برای حضور موفق در مسابقات آسیایی برنامه ریزی کرده ایم و اهداف بلند مدتمان بازی های آسیایی جاکارتا است. 

فرزام در خصوص حضور در رقابت های کاپ جهانی و آسیایی خاطر نشان کرد: حضور در کاپ های جهانی و آسیایی بستگی به روند آماده سازی قایقرانان دارد اگر اردویی که مدنظرمان هست برگزار کنیم و روند آماده سازی پاروزنان خوب باشد احتمال حضور در کاپ های آسیایی و جهانی را داریم و شرکت خواهیم کرد.
 
وی درخصوص اردوی برون مرزی که برای تیم ملی بانوان روئینگ در نظر گرفته اند خاطر نشان کرد: فدراسیون قایقرانی در حال رایزنی با کشور یونان است زیرا مسئولان فدراسیون قایقرانی یونان پیشنهاد استفاده ما از پیست روئینگ آن کشور را داده است اگر  مسئولان 2 فدراسیون به توافق برسند در بهمن ماه سال جاری تیم را به یونان اعزام خواهیم کرد البته 50 درصد توافقات انجام شده است اما با توجه به شروع ژانویه و تعطیلات سال جدید کارهای ما کمی عقب می افتد.
 
فرزام در خصوص اینکه پیست یونان برای استفاده تیم روئینگ امکانات کافی را دارد ابراز داشت: پیست این کشور المپیکی است و  المپیک 2004 آتن در آنجا برگزار شد در مجموع پیست روئینگ یونان امکانات کافی را برای استفاده قایقرانان را دارد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار