لرستان؛

خارج شدن 300هکتار از اراضی دولتی از دست اشخاص سودجو

شهردار خرم‌آباد گفت: با کمک دادستان خرم‌آباد 300 هکتار از اراضی دولتی از دست اشخاص سودجو خارج گردید و به سرانه فضای سبز شهرستان خرم‌آباد اضافه شد که این نشانه مشارکت بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز شیمی درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد اظهار داشت: برای احداث چنین مراکزی مدیریت شهری خرم‌آباد مزاحمت ایجاد نمی‌کند و با جواز و تبلیغات شهری رایگان به موسسات خیریه سلامت کمک می‌کند.
 
شهردار خرم‌آباد ادامه داد: کلید واژه موفقیت و تنها رمز پیروزی در برابر مشکلات با هم بودن و مشارکت است.
 
وی با بیان اینکه وجود مشکلات در بخش‌های مختلف نشان‌دهنده نبود، مشارکت است، گفت: خوشبختانه خیرین ساخت دو مسجد در شهر خرم‌آباد را متقبل شده‌اند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه 165 هزار ملک تجاری، اداری و مسکونی در شهرستان خرم‌آباد وجود دارد، افزود: میزان مشارکت مردم در پرداخت عوارض تنها پنج درصد است که با این رقم امکان اداره یک شهر وجود ندارد.
 
عیدی بیرانوند اضافه کرد: با کمک دادستان خرم‌آباد 300 هکتار از اراضی دولتی در دست اشخاص سودجو خارج شد و به سرانه فضای سبز شهرستان خرم‌آباد اضافه شد که این نشانه مشارکت بوده است.
 
شهردار خرم‌آباد در پایان تاکید کرد: با کمک همه نهادها و مجموعه می‌توان یک شهر پررونق خواهیم داشت و انتظار می‌رود که خیرین شهرساز برای ساخته شدن شهر خرم‌آباد کمک کنند.
 
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.