اصفهان؛

مسابقه ملی عکس در راه مدرسه، یک رخداد مهم راهبردی است

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مسابقه ملی عکس در راه مدرسه، یک رخداد مهم راهبردی است که می‌تواند نشان از تغییر رفتار مردم کشور باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد درویش  امروز در همایش چتر همکاری و مراسم در اختتامیه مسابقه ملی عکس در راه مدرسه با بیان اینکه این همایش یک رخداد مهم راهبردی است که می‌تواند نشان از تغییر رفتار ایرانیان باشد، اظهار داشت: بررسی‌ها برای برگزاری نخستین جشنواره عکس "راه مدرسه" چند روز پیش از شروع سال تحصیلی صورت گرفت و اصفهان میزبان برگزاری این جشنواره در کشور شد که از 40 شهر ایران آثار به دبیرخانه جشنواره رسید.
وی با بیان اینکه در ایران اکنون 3.3 کیلومتر مربع از منابع طبیعی از بین رفته است، گفت: باوجود تلاش‌های صورت گرفته در کره زمین برای حفاظت از 2.5 میلیون کیلومتر مربع از منابع طبیعی، اما بیش از 3.3 کیلیون کیومتر مربع از منابع طبیعی زمین را از دست داده‌ایم.
مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: اقدامی که در اصفهان برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی صورت گرفته، می‌تواند الگویی موثر و مفید برای همه باشد.
وی با بیان اینکه تا کنون 765 کیلومتر مسیر امن دوچرخه سواری در 14 شهر ایران احداث شده است، تصریح کرد: این نشان از تغییر رفتار رهبران شهری برای حفاظت از محیط زیست شهری است.
درویش تصریح کرد: آلودگی‌های شهری بر روی ذهن کودکان تاثیرگذار است، بنابراین باید همه تلاش کنیم که در اطراف تمام مدارس کشور مسیرهای امن دوچرخه‌سواری داشته باشیم.
وی اضافه کرد: برای حفاظت از محیط زیست لازم است که از خود شروع کنیم و هر ایرانی یک شهروند محیط زیستی باشد


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.