توسعه و مسئولیت پذیری و کیفیت از اهداف اصلی دانشگاه تهران است

رییس مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران گفت: توسعه و مسئولیت پذیری و کیفت در حوزه فناوری جز اهداف اصلی دانشگاه تهران است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمودرضا هاشمی رییس مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران در نشست سالانه معرفی دستاوردهای اطلاعاتی دانشگاه تهران که صبح امروز در این دانشگاه برگزارشد، گفت: در سال جاری با بررسی و رفع مشکلات و تامین تجهیزات، زیرساخت دسترسی به اینترنت در مجموعه خوابگاه‌های فاطمیه، کوی دانشگاه و چمران ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: در فاصله کمی توانستیم سرعت اینرنت خوابگاه های دانشگاه تهران را دو چندان کنیم.

رییس مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران بیان کرد:در سال ۹۵ با رویکرد توسعه و مسئولیت پذیری و کیفیت در حوزه فناوری اطلاعات را جز اهداف اصلی خودمان قرار دادیم.

هاشمی تصریح کرد: در کوی دانشگاه و مجتمع خوابگاهی چمران و فاطمیه و برخی دانشکده‌ها تجهیزاتی مستقر کردیم که می‌توان به ‌وسیله آن مطلوب بودن یا نبودن وضعیت خدمات اینترنتی را رصد کرد.

وی افزود: با نصب این تجهیزات توانستیم بسترهای لازم را پیش از بیش ایجاد کنیم و نارضایتی در کاربران را تا حدودی برطرف سازیم.

رییس مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران گفت:خوشبختانه در خوابگاه‌های سطح شهر توانستیم اینترنت به نقطه مطلوب و یا در حدقابل قبولی  رساندیم.

هاشمی ادامه داد: براساس برنامه زمانی تعیین شده در مدت زمان کوتاهی تمامی خوابگاه‌های دانشگاه تهران به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند.

وی یادآورشد: خوشبختانه تعاملات مناسبی با بهره برداران برای نیاز و توسعه در خصوص دستاوردهای فناوری اطلاعات داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار