حافظی در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران خبر داد

دکل های برق منطقه ۱۷ سلامت مردم را تهدید می کند

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: دکل های برق بدون حریم منطقه ۱۷، سلامت مردم را تهدید می کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در بررسی مشکلات منطقه ۱۷ اظهار داشت: قهوه‌خانه‌هایی که در منطقه ۱۷ وجود دارد، بدون شک تهدیدی برای جوانان است و موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی قهوه‌خانه در منطقه ۱۷ وجود دارد، افزود: بر خلاف تعداد زیاد قهوه‌خانه‌ها در این منطقه، سرای محله که در راستای اقدامات اجتماعی و فرهنگی است، در این منطقه وجود ندارد. 

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: پروژه شهربانو در منطقه ۱۷ اجرایی نشده، دز حالی که این مکان می‌تواند در راستای ارائه خدمات ورزشی، فرهنگی و اجتماعی به بانوان این منطقه کمک کند.

حافظی با اشاره به دکل‌های برق بدون حریم در این منطقه یادآور شد: دکل‌های فشار برق موجب تهدید سلامت شهروندان این منطقه می‌شود. 

وی گفت: گرمابه‌های مخروبه‌ای در منطقه ۱۷ وجود دارد که امیدواریم در سال ۹۶ نسبت به ساماندهی آن ها اقدامات اساسی صورت گیرد، چرا که در حال حاضر موجب تجمع معتادان شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار