مسلم خانی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تردد اتوبوس های فرسوده با عمر 15 سال/ 26 هزار اتوبوس در شهرها و کلانشهرها داریم

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور گفت: در مجموع در شهرها و کلانشهرهای کشور، 26 هزار دستگاه اتوبوس داریم.

تردد اتوبوس های فرسوده با عمر 15 سال/ 26 هزار اتوبوس در شهرها و کلانشهرها داریممسلم خانی مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در حال حاضر در کل شهرها و کلانشهرهای کشور، 26 هزار اتوبوس نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام می کنند.

وی افزود: در همین راستا بر اساس مصوبه دولت در شهرها استفاده از اتوبوس های با عمر 8 سال به بالا و در کلانشهر ها 10 سال به بالا ممنوع است؛ چرا که این خودروها فرسوده هستند.

مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور بیان کرد: با توجه به عدم نوسازی اتوبوس و خرید اتوبوس توسط دولت، همچنان از اتوبوس‌های فرسوده حتی با عمر 15 سال استفاده  می شود.

مسلم خانی در پایان افزود: در اکثر شهر ها هزینه ای که از مردم به عنوان کرایه اخذ می شود، هزار تومان است، در حالی که هزینه تمام شده 3 هزار تومان است و یک سوم از طریق یارانه دولتی و یک سوم از طریق شهرداری ها پرداخت می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۵
من خودم یه طرح به شهرداری دادم که یه اتاق اتوبوس رو به یه اتوبوس ببندیم و تو خطای BRT ازش استفاده کنیم قیمتشم نصف اتوبوسای BRT یه اینجوری هر اتوبوس کار دو تا اتوبوس رو میکنه و نیازی به واردات اینهمه اتوبوس BRT نیس ولی دو ماهه یه جواب درس حسابی نمیدن
آخرین اخبار