سمنان؛

تحقق یک رویا بعد از 23 سال عملی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از اعطای مجوز راه‌اندازی رشته‌های تخصصی دستیاری بالینی بعد از 23 سال به علوم پزشکی سمنان خبر داد.

تحقق یک رویا بعد از 23 سال عملی شد
به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از اخذ رشته تخصصی دستیاری بیهوشی در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد. و افزود: این دانشگاه که از سال 72 تاکنون موفق به اخذ مجوز تاسیس رشته‌های دستیاری بالینی نشده بود با تلاش پیگیر استان و حمایت وزارت بهداشت و درمان توانست بعد از 23 سال موفق به اخذ مجوز دستیاری بیهوشی شود.

مهدی شادنوش افزود: وجود ظرفیت‌های علمی و تخصصی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان را در اخذ رشته‌های تخصصی دستیاری بالینی بسیار موثر و راهگشا ارزیابی کرد.

وی از ایجاد 9 رشته جدید در ترم گذشته به عنوان نمادی از توفیقات این دانشگاه در بخش آموزش نام برد و افزود: جایگاه ممتاز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در طرح‌های پژوهشی و خصوصا کسب رتبه ششم کشور در حوزه اخلاق پژوهشی نشان از روند رو به رشد این دانشگاه دارد. ضمن اینکه در حوزه درمان نیز زیرساخت‌های درمانی متعددی در شهرستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار داشت :دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از این پس می‌تواند در رشته دستیاری بیهوشی دانشجو بپذیرد.

انتهای پیام / الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.