واکنش تهیه‌کننده «ناردونه» به حاشیه‌های حضور گلزار در تلویزیون

تهیه کننده این برنامه در اطلاعيه‌ای گفت: خبرسازی‌ها درمورد بهای حضور گلزار در اين برنامه، باعث شد تا اين نابرادری‌ها مانع اين اتفاق مثبت در تلویزيون شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به حاشیه های پیش آمده در برخی از سایت‌های زرد محمدحسین رضوی ؛ تهیه‌کننده برنامه «ناردونه» (ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج) جوابیه‌‌ای را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید. 

بسم الله الرحمن الرحیم
1: از حدود يك ماه پيش توليد ويژه برنامه شب يلدا رو شروع كرديم . قدم سخت و دشواري را برداشتيم و طبيعتا مثل هر كار ديگری با مشكلات و موانعي هم روبرو بوديم که سعی کردیم از آنها با تلاش بگذریم.  

2: در این مسیر سنگ اندازي دوستان هم در نوع خود قابل توجه بود و باعث به وجود آمدن برخي مشكلات حاشيه اي در پروژه شد و مسير برنامه سازي تلويزيوني را تا حد زيادي مختل كرد اما با عنایت خدا هیچ قطاری از حرکت نمی‌ایستد.
 
3:روز گذشته خبر عجيب و خاصي درباره حضور دوست خوبم محمدرضا گلزار در برنامه منتشر شد. تيم سازنده از مدت ها پيش با محمدرضا عزيز در گفتگو بوده تا مقدمات حضورش در تلويزيون ميسر بشود و اين حضور را اتفاق مبارک و مثبتی می‌دانستیم اما روز گذشته برخی از افراد با اهداف کاملاً مشخص و با انتشار اخبار كذب و دروغ تلاش كردند كه اين مسير را مختل كنند و یک رقم حیرت آور و دروغ را به عنوان بهای حضور این ستاره مطرح کردند که درنهایت با این نابرادری‌ها مانع اتفاقی مثبت در شب يلدای تلویزیون شدند. 

4:اين حاشيه سازي ها از چند نفر خاص که کینه توزانه اقداماتشان را علیه من و به دلایلی نامعلوم ادامه می دهند به حرکتی عجیب تر منتهی شد و با انتشار يك پست اينستاگرامي كه براي حدود ٢ سال پيش بوده تلاش كردند از هر نوع جنجال دروغي و شبه واقعي استفاده لازم را براي اهداف خود استفاده نمايند.

5: هدف من برنامه خوب ساختن است و برای همین هم در اتاق فکر برنامه‌هایم و هم در عوامل از ترکیب جوانان و باسابقه‌ها استفاده کردم و هر کمک و مشورتی را با آغوش باز می‌پذیرم اما هدف این چند نفر چیست الله اعلم! در هر حال با توجه به اين حاشيه سازي ها تنها مي توان با تكذيب شديد و قوي تمام اين دروغ هاي مطرح شده و يا افتراهايي كه مطرح خواهد شد ، از پيشبرد اين جنجال ها جلوگيري كرد.
 
6: و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین....

مير محمدحسين رضوي/ ٣٠ آذر ماه ١٣٩٥


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار