بیمارستان عمومی بهارستان تا پایان دی ماه راه اندازی می شود

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اعلام راه اندازی مجهزترین بیمارستان عمومی در بهارستان، از تجهیز آن به دستگاه اکو کاردیوگرافی خبر داد.

سید جواد حاج میر اسماعیل رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راه اندازی کامل بزرگترین و نخستین بیمارستان جنرال تخصصی و فوق تخصصی امام حسین (ع) گفت: این بیمارستان ۹۶ تختخوابی و مجهز به تخت های ویژه I.C.U ،N.I.C.U و C.C.U همراه با اتاق های انفرادی زایمان طبیعی است که در ماه جاری و با حضور وزیر بهداشت در شهرستان بهارستان که تاکنون حتی یک تخت بستری نداشته، به طور رسمی افتتاح می شود.

وی با تاکید بر وجود سایر بخش ها و تجهیزات بیمارستان جنرال امام حسین (ع) شهرستان بهارستان بیان کرد: این مرکز درمانی پیشرفته علاوه بر داشتن بخش های جراحی داخلی و جراحی قلب، سی تی اسکن و تست ورزش برعکس اغلب بیمارستانهای دانشگاهی، مجهز به دستگاه اکوکاردیوگرافی نیز است و این بیمارستان کاملا دولتی به ساکنان شهرستان خدمات رسانی می کند. 

به گفته رییس دانشگاه علوم‌پزشکی ایران؛ هم اکنون بخش های اورژانس و درمانگاه بیمارستان جنرال امام حسین (ع) بهارستان فعال است که به زودی تمام بخش های آن به بهره برداری کامل می رسد و علاوه بر آن به زودی در کنار همین بیمارستان پروژه ای برای مرکز تولد نوزادان نیز آغاز به کار می کند. 

حاج‌میر اسماعیل اظهار داشت: علاوه بر راه اندازی بیمارستان امام حسین (ع) پروژه بزرگترین بیمارستان سوانح سوختگی کشور با حمایت های مجمع خیرین سلامت و وزارت بهداشت کشور با تکمیل اسکلت بندی، به پیشرفت بیش از ۴۰ درصد رسیده و وارد فاز دوم ساخت شد. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار