لرستان؛

فعالیت 17 انجمن ورزشی در آموزشگاه های دخترانه لرستان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: در حال حاضر 17 انجمن ورزشی در سطح آموزشگاه های دخترانه این استان فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ فرید بهرامی در نشست سالیانه انجمن های ورزشی بانوان لرستان از اجرای طرح های ورزشی مدرسه قهرمان و کانون قهرمان در سطح آموزشگاههای این استان خبر داد و اظهار کرد:این طرح ها با هدف رصد ، جهت دهی و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان در آموزشگاههای استان اجرا خواهد شد.
بهرامی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، مدرسه را کانون تحول دانسته و با نگاه ژرف و بنیادی به مدرسه و رویکرد مدرسه محوری و شاگردنگری با تکیه بر استعدادهای دانش آموزان در ساعات درس تربیت بدنی و المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای تلاش می کند تا شرایطی مطلوب و مناسب را برای شکوفایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان فراهم آورد.
وی به فعال سازی کانون ها و انجمن های ورزشی در قالب طرح کانون قهرمان اشاره کرد و افزود: در زمینه رشته های پایه مانند شنا ، ژیمناستیک و دو و میدانی تلاش می شود که دانش آموزان برای شرکت در میادین ورزشی آمادگی لازم را کسب کنند.
وی همچنین اظهار کرد: انجمن های ورزشی بانوان استان در رشته های ورزشی والیبال، تنیس روی میز، هندبال، بسکتبال، فوتسال، تیراندازی، شنا، آمادگی جسمانی ، کاراته ، دوومیدانی ، طناب زنی، بازی های بومی محلی ، شطرنج ، ژیمناستیک، انجمن پزشکی ، بازیهای دبستانی وبدمینتون فعالیت دارند.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار