لرستان؛

اجرای طرح تعالی در بیش از 300 آموزشگاه لرستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: 312 آموزشگاه این استان در دوره های مختلف تحصیلی تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت مدرسه قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد حسین اردشیر در کارگاه آموزشی تعالی مدیریت افزود: این برنامه با هدف زمینه سازی برای دستیابی به استاندارد های آموزشی و مدیریتی در مدارس،زمینه سازی به منظور ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس، حرکت به سوی نهادینه سازی نگاه تعالی بخش در فرآیندهای مدیریتی و افزایش انگیزه ی مدیران و دیگر کارکنان برای بهبود عملکرددر 312آموزشگاه برگزار شده است.
وی ادامه داد: لرستان از نظر منابع انسانی ظرفیت بالقوه ای دارد که می تواند ما را در کیفیت بخشی به آموزش و تحقق اهداف از پیش تعیین شده کمک نماید.
اردشیربیان کرد: مدیران باید روش های نوین را یاد بگیرند تا بتوانند خود را برای پاسخگویی به سوالات روبه رشد دانش آموزان آماده نمایند.
وی به پیشرفت های نوین در حوزه یادگیری و قابلیت دسترسی دانش آموزان به این علوم اشاره کرد و افزود :معلمی می تواند در مسیر تعلیم و تربیت قرار بگیرد که این قابلیت ها را داشته باشد و بتواند به نیازهای دانش آموزان پاسخ دهد.
اردشیر اظهار کرد: باید در حوزه یادگیری از یادگیری های مبتنی بر حافظه محوری و سطحی نگری عبور کنیم و دانش آموزان را به یادگیری عمیق و مفهومی رهنمون کنیم که خلاق ، نوآور و مبتکر تربیت شوند.
اردشیر گفت: با روحیه جهادی و همگرایی و هم افزایی تلاش شده تا شرایط مناسبی برای فعالیت مدیران فراهم شود.
وی افزود: جشنواره ها و المپیادهای علمی می تواند زمینه خلاقیت دانش آموزان را در محیط مدرسه فراهم کند .
در ادامه این کارگاه آموزشی از 2نفر از مدیران مدارس ممتاز ، 21مدیر مدرسه موفق و 32مدیر مدرسه پویا تجلیل شد.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.