ژاله:آمادگی رکابزنان برای حضور در رقابتهای آسیایی اهمیت دارد

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری کوهستان گفت: فاکتور اصلی برای حضور در رقابتهای آسیایی کوهستان میزان آمادگی رکابزنان است.

   علیرضا ژاله در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه هایی که برای تیم کوهستان در فصل آینده در نظر گرفته اند اظهار کرد: کمیته کوهستان از اواخر آذرماه سال جاری به بنده واگذار شد.در این مدت سعی کردم شرایط خوبی برای رکابزنان کوهستان فراهم آورم. اردو بانوان این رشته را در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم و برای تیم مردان اردو 15 روزه ای در کمپ کوهستانی دماوند برنامه ریزی کردیم که هم اکنون زیر نظرمربی تیم کوهستان" پریموث استرانکار" تمرینات خود را انجام می دهند و روزهای پایانی اردو را می گذرانند.اما برای حضور در رقابتهای اصلی فاکتور اساسی،میزان آمادگی رکابزنان است.   
 
دبیر فدراسیون دوچرخه سواری کوهستان افزود: در مجموع باید بگویم تیم دوچرخه سواری کوهستان شرایط خوبی دارد و بر اساس تقویمی که فدراسیون به ما داده است در ماه های بهمن و اسفند نیز دوره مربیگری در این رشته برگزار خواهیم کرد.همچنین تا پایان سال نیز2تا از لیگ های داخلی این رشته را برگزار می کنیم.
 
ژاله در خصوص حضور رکابزنان تیم کوهستان در مسابقات آسیایی تاکید کرد: مسابقات آسیایی رشته دوچرخه سواری کوهستان از اردیبهشت ماه سال آینده در شهر چین برگزار می شود. با توجه به رقابتهای داخلی مربی تیم کوهستان فاکتور اساسی را برای انتخاب رکابزنان در نظر می گیرد .کسانی که دارای وضعیت بهتری هستند و آمادگی حضور در رقابتهای آسیایی را دارند اعزام می کند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار