در دیدار با جابری انصاری؛

بشار اسد: آزادسازی حلب پیروزی سوریه، ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم است

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که آزادسازی حلب، تنها پیروزی برای سوریه نیست؛ بلکه پیروزی برای تمام کسانی است که مانند ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم سهیم هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "سانا"؛ "بشار اسد" –رئیس جمهور سوریه- صبح امروز پنجشنبه- در دیدار با "حسین جابری انصاری" –معاون امور عربی آفریقایی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران- تأکید کرد که آزادسازی حلب، تنها پیروزی برای سوریه نیست؛ بلکه پیروزی برای تمام کسانی است که مانند ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم سهیم هستند.

"بشار اسد" گفت: "آزادسازی حلب، شکستی برای تمام کشورهای متخاصم با سوریه و حامیان تروریسم به شمار می رود."

در این دیدار، دو طرف بر اهمیت پیروزی حلب به عنوان گامی اساسی در روند نابودی تروریسم در سراسر سرزمین سوریه و فراهم کردن شرایط مناسب برای ایجاد راه حل، تأکید کردند.

جابری انصاری نیز توضیح داد روابط استراتژیکی که میان سوریه و ایران وجود دارد، طی دهه های گذشته، به استحکام دو کشور و منطقه در مقابله با دسیسه های خارجی کمک کرده و ایران به گسترش این روابط و حمایت از پایداری ملت سوریه در مقابله با تروریسم ادامه خواهد داد.

جابری انصاری در این دیدار بشار اسد را از تلاشهای دیپلماتیک برای کمک به پایان دادن جنگ تروریستی تحمیلی به ملت سوریه و نتایج نشست سه جانبه در مسکو متشکل از روسیه و ایران و ترکیه مطلع کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار