هوش کارشناسان نظامی سپاه پاسداران در حلب دنیا را تکان داد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: آزادی شهر حلب نشان دهنده برتری کارشناسان و رزمنده های سپاه پاسداران بر کارشناسان ناتو بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی افزود: آزادی شهر حلب ما را به عنوان قدرت برتر در منطقه و قدرت برتر از نظر درک نظامی در جهان معرفی کرد.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به اینکه در جریان آزاد سازی شهر حلب انبار های بزرگی از تجهیزات نظامی کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورهای غربی کشف شد، گفت: مسئله حلب فقط مربوط به سوریه نیست بلکه مربوط به کل کشورهای اسلامیست و کارشناسان نظامی ما با حضور در خط مقدم جبهه های جنگ به مراتب بالاتر از کارشناسان ناتو قرار گرفتند و دنیا را به لرزه در آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: آمریکا میخواست با تجزیه سوریه و عراق برای خود در منطقه حیاط خلوتی ایجاد کند که رزمندگان اسلام بزرگترین شکست را برای آن ها در دوران پس از انقلاب اسلامی رقم زدند.

آیت الله علم الهدی در ادامه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: رکود اقتصادی، بیکاری، کاهش ارزش پول ملی و گرانی روز به روز در حال افزایش است و مسئولان باید چاره ای برای رفع این مشکلات بیاندیشند.

وی با اشاره به آمار و ارقام ها از جمله رشد 7/4 اقتصادی در شش ماه،از مسئولان خواست اقدامات و آمار خود را با مدرک ارائه دهند تا هم مردم از اقدامات و خدمات آنها مطلع شوند و هم این آمار ها باور پذیر باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قدرت اله شیران از اصفهان
۲۰:۴۷ ۰۵ دی ۱۳۹۵
بعنوان یک ایرانی به سپاه پاسداران ایران افتخار میکنم " سلام بر شهدای حرمین