محور انقلاب اسلامی حمایت از جریان ولایت است

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از سیره سیاسی فاطمه زهرا(س) است، گفت: محور انقلاب اسلامی، محور "حمایت از جریان ولایت" است.

محور انقلاب اسلامی حمایت از جریان ولایت است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر امروز آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در مراسم عزاداری سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در جمع زائران و مجاوران حرم منور رضوی اظهار داشت: سیره سیاسی حضرت زهرا(س) از جمله مسائلی است که با بررسی دقیق آن می‌توان راهبردی سیاسی برای مسائل روز جامعه پیدا کرد و سیره آن حضرت باید مورد بررسی قرار گیرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی ادامه داد: اگر نگاهی دقیق به زندگانی فاطمه اطهار(س) داشته باشیم شاهد هستیم که بخش‌های عمده‌ای از زندگی ایشان و همچنین مسئله شهادت ایشان مظلوم واقع شده و نیازمند تحقیق و بررسی است.
 
آیت‌الله علم‌الهدی گفت: برخی به دنبال این هستند که مسئله شهادت و همچنین وصیت صدیقه اطهر(س) را به یک مسئله صرفاً عاطفی تقلیل دهند در حالی که این رویکرد اشتباه بوده بلکه نمایانگر مظلومیت ایشان است.
 
وی خاطرنشان کرد: مسئله غسل و دفن شبانه پیکر مطهر ایشان نیز بیانگر مظلومیت ایشان در برابر دفاع از رهبری جامعه است و یک مسئله عاطفی صرف نیست و باید آن را نیز در دل اهداف سیاسی نهضت ایشان مورد بررسی قرار دهیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار داشت: باید نسبت به سیره ایشان رویکردی انقلابی برای تبیین و تفسیر اتخاذ کنیم و تنها در صورت اتخاذ این رویکرد است که مفاهیمی مانند دفاع از ولایت در سیره ایشان رونمایی می‌شود. نهضت کربلا از دامن و تربیت حضرت زهرا(س) شکل گرفت و رویکرد ایشان بهعنوان سرآغاز مبارزه با انحراف در رهبری شناخته میشود.
 
وی با اشاره به اینکه همین رویکرد و تشابه در انقلاب اسلامی ایران نیز قابل مشاهده است، تصریح کرد: محور انقلاب اسلامی ایران همان محور حمایت از جریان ولایت است و دشمنان ایرانیان نیز امروز این رویکرد را درک کرده‌اند و با آن به مقابله برخاسته‌اند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.